نرم افزار اتوماسیون جنین سینا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

این پروژه با همکاری شرکت سینا فناوران ماندگار در زمستان ۱۳۹۹ آغاز گردید ودر بهار ۱۴۰۰  مورد استفاده این شرکت قرار گرفت . این نرم افزار قرار است در تمامی  مراکز تولید جنین این شرکت مستقر گردد

کاریرد این نرم افزار در کنترل خط تولید جنین ، جمع آوری  اطلاعات و صدور کاتالوگ برای جنین های تولیدی می باشد و قادر است با ایجاد اولین بانک اطلاعاتی جامع جنین در ایران ، نیازهای شجره ایی صنعت را در این زمینه تامین نماید..

بانک اطلاعاتی حاصل از این نرم افزار می تواند مقدمه راه تحقیقات بروی جنین و صفات آن گردد و مطمئنا با همکاری و همراهی شرکت سینا ، می تواند مقدمه ایی بر تحول عظیم در این زمینه نیز باشد .

این نرم افزار بصورت کامل شجره مادران را از نرم افزار مدیریت گاو شیری مدیران دریافت و در محاسبات جنین مورد استفاده قرار می دهد . بنابراین شما می توانید با اطمینان اطلاعات مندرج در کاتالوگ های ارائه شده ، را مورد استفاده قرار دهید.

یکی دیگر از بخشهای پیش بینی شده در این نرم افزار ، بخش فیدبک های حاصل از کاشت جنین است که می تواند به همگرایی ضرایب محاسباتی ، کمک شایانی بنماید .

اگر شما هم جزو مشتریان عزیز شرکت مدیران هستید ، امکان ارائه دام به شرکت سینا ماندگار و یا خرید جنین از این شرکت را بدون نگرانی از انتقال اطلاعات داشته باشید .

 

دفتر مرکزی سینا ماندگار          ۰۲۶۳۴۷۶۴۰۹۸

سایت                 BioMandegar.com

بیشتر بخوانید

نصب نرم افزارهای مدیران در کشور سوریه

سوریه نیز به مدیران پیوست

کاربران سوریه نیز پس از کشورهای افغانستان گرجستان مرکزی عراق کردستان عراق امارات متحده عربی آذربایجان استفاده از مجموعه نرم افزار های مدیران را آغاز

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری