دانلود نرم افزارها

AnyDesk

AnyDesk انی دسک نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد. نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند.

DatAdmin 5.4

مدیریت و سازماندهی دیتابیس یا پایگاه داده نرم افزار dat admin یک ابزار مدیریت دیتابیس میباشد که به شما اجازه میدهد با دیتابیسهای MySQL،MS SQL ،SQLite،postgre SQL و MS Access کار کنید.

دانلود پک کامل Sentinel Drivers

مجموعه کامل درایور قفل سخت افزاری بدلیل فیلتر بودن سایت اصلی این پک در سایت مدیران قرار گرفت

supremo

برنامه Supremo ابزار کامل و قدرتمندی برای دسترسی از راه دور و پشتیبانی از طریق اینترنت بوده که امکان کنترل از راه دور هر رایانه ای را بدون نیاز به تغییر تنظیمات دیوار آتشین یا روتر ( firewall / router ) فراهم می کند

AMMYY

Ammyy Admin 3.7 یک نرم افزار بسیار خوب کنترل کردن کامپیوتر از راه دور برای سیستم عامل ویندوز است.

Active Sync Windows 7

Microsoft ActiveSync Windows 7 - برنامه ای که گوشی های تلفن را با یک کامپیوتر همگام سازی می کند. تعامل با سیستم عامل های قابل حمل، درایوهای قابل حمل در دسترس است. تبادل اطلاعات با توجه به مجموعه ای منظم از گزینه های با ابزار در دسترس است.

Active Sync Windows XP

برنامه ای که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های مختلف تلفن همراه را با یک کامپیوتر همگام سازی کنید. تعامل با گوشی های هوشمند، قرص هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند. این پشتیبانی برای برنامه های اداری را فراهم می کند، حساب ها را در رسانه های مختلف متصل می کند و اطلاعات را بین آنها تبادل می کند.

complete internet repair

نرم افزاری کم حجم و قابل حمل که قابلیت تعمیر و مرمت پیکر بندی تنظیمات شبکه اینترنت در صورت بروز هر گونه مشکل را داراست. این نرم افزار مشکلات، خطاها و ارورهای به وجود آماده در اتصالات ابنترنت را که اغلب به وسیله ی Adware, Spyware, Virus, Worm, Trojan به وجود آمده اند را به طور کامل رفع میکند،

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

این نرم افزار به شما کمک میکند برای ارئه مطالب از صفحه نمایش خود فیلمبرداری کنید

دانلود آنتی ویروس آویرا

دانلود ۱.۱.۸۴.۲ Avira Free Security

Avira Free Antivirus آنتی ویروسی کامل و رایگان برای ویندوز است و سیستم را در مقابل تمامی تهدیدات امنیتی ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها، هکرها و... محافظت می‌کند. آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند می‌باشد. آویرا با استفاده از تکنولوژی AHeAD، قادر به شناسایی ویروس‌های ناشناخته‌ی جدید نیز می‌باشد.

TeamViewer

دانلود TeamViewer

TeamViewer نرم افزاری کاربردی برای بررسی و رفع مشکلات سیستم از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت میباشد.با کمک نرم افزار TeamViewer دو کاربر میتوانند با نصب و بکارگیری این نرم افزار رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند.