نرم افزارهای ثبت شده

 

 

نرم افزار پرواربندی با هدف ثبت، کنترل و مدیریت کلیه اطلاعات  مربوط به فرایندهای کار، مواد و سربار در مجموعه های پرواربندی طراحی گردیده است

محاسبه سود فروش هر دام بر اساس قیمت تمام شده

دیگر قابلیت های نرم افزار

  • ثبت مشخصات دام
  • ثبت تلفات دام
  • ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
  • مدیریت شجره دامها
  • مدیریت ترکیب گله دام با دسته بندی های سفارشی
  • ثبت ریزی پرداختی ها از قبیل هزینه های قبوض ، خوراک سگ نگهبان و …
  • ثبت فروش عادی، ذبح اضطراری ، اصلاح نژادی و لاشه معدوم
۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next

 

 

نرم افزار کشاورزی مدیران با هدف جامعیت بخشیدن به یکپارچگی اطلاعات در حوزه تولید طراحی شده است، این نرم افزار قابلیت پیاده سازی و اجرا در رشته فعالیتهای مختلف از جمله باغ، زراعت، گلخانه و شیلات را دارا می باشد. در مجموعه های بزرگ تولیدی که شامل شرکتهای مادر و زیر مجموعه ها می باشند شرکتهای مادر قادر به مشاهده، پیگیری، گزارشگیری و حتی ورود اطلاعات می باشند. بخش اطلاعات پایه بصورت مجتمع و سراسری تعریف  شده است و امکان گسترش به آیتمهای بروز را بصورت اتوماتیک دارد.

اطلاعات پایه شامل رشته فعالیت، مراحل عملیات،‌ عملیات، نهاده ها، قطعات، منابع آب، ماشین آلات، ابزارهای اتصالی و پرسنل می باشد. برای شروع کار نیاز به تعریف برنامه ریزی بودجه می باشد پس از آن مشخص می شود برنامه ریزی برای چه قطعاتی در نظر گرفته شده است. و تا انتهای برنامه ریزی کلیه عملیات روزانه انجام شده برای هر بخش وارد می شود. در این بخش بصورت فاصله های زمانی امکان گزارش گیری از کارکرد افراد، ماشین آلات و منابع وجود دارد همچنین امکان نمایش کلیه عملیات انجام شده در یک روز برای محصولات مختلف وجود دارد.در صورتیکه برنامه ریزی به هر نحوی دچار خسارت شود امکان ورود اطلاعات خسارت و میزان خسارت وجود دارد. 

در بخشهای دیگر امکان ثبت آزمایشهای آب، خاک، برگ و همچنین اطلاعات هواشناسی وجود دارد.

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next
 

در این نسخه از نرم افزار مدیریت گاوداری علاوه بر مدیریت گله و مدیریت زمان، عملیاتهایی همچون پروتکل ها،حرکت در شجره با مشخصات کامل،تعریف هر نوع خروجی با عنوان یک پلان در تقویم، یاداشت، تعمیر اتوماتیک اطلاعات مرکز دانلود و شاخصهای مدیریت و … به سیستم اضافه شده است.

 

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next
 

تغذیه به عنوان یکی از مهمترین مسائل دامپروری است. تغذیه دام از نظر اقتصادی و فیزیولوژیکی مهمترین نقش در امر پرورش داشته و حدود ۷۰ درصد هزینه های یک دامداری را به خود اختصاص می دهد. لذا با مدیریت و کنترل مصرف خوراک می توان در کاهش هزینه های دامداری نقش بسازی ایجاد نمود. نرم افزار تغذیه دام مدیران قابلیت ثبت کلیه مقادیر کنسانتره ها، خوراک ها، مقدار افت خوراک و ثبت جیره مصرفی برای هر رده دامی را فراهم آورده و با محاسبه مبالغ خوراک هر رده دامی امکان بررسی مصرف خوراک هر رده دامی برای دامداران را فراهم کرده است.

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next
 


این نرم افزار که قادر به تهیه ۴ نوع محوری گزارش می باشد با سادگی اجرا به کاربرانی که دروه ٢ ساعته آموزش را بگذرانند امکان تهیه گزارش های ترکیبی (گزارش سازی )و اجرای گزارش را می دهد . کاربرانی نیز که تمایل داشته باشند می توانند با گذراندن دوره ٢۴ ساعته آن به طراحی اسکریپت ها نیز بپردازند(گزارش نویسی)                  

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next
 

 

نرم افزار قیمت تمام شده مدیران تنها نرم افزار قیمت تمام شده محصولات دامی می باشد که کاملا با استاندار ۲۶ کشاورزی منطبق بوده و با سرعت بالا می تواند علاوه بر محاسبه بهای تمام شده نقاط ضعف و مشکلات گله را به صورت دقیق نمایش دهد.همچنین محاسبه دارایی تولید، استهلاک، مواد( کار – مواد – سربار) و دهها آیتم دیگر را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

 

               

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next
 

نرم افزار قیمت تمام شده این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا با محاسبه بهای کلیه محصولات دامداری با توجه به عملیات ثبت شده در بخش تولید و صورت هزینه های انجام شده طی دوره از بخش مالی به تصمیم­گیری های مدیریتی کمک نماید.

روند راه اندازی و استفاده از سیستم با استقرار دامها با قیمت اولیه شروع می شود. لازم به ذکر است عملیات استقرار تنها یک بار صورت می گیرد و پس از آن کاربر در هر بازه زمانی (مثلا یک ماهه، فصلی و ۶ماهه و…..)  می تواند هزینه های دوره را محاسبه نماید.

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next

رایان نرم افزاری است که برای شبیه سازی اطلاعات گاوداری ساخته شده است و علاوه بر قدرت پیشبینی وقایع آینده ، آنها را بصورت عینی هم نمایش می دهد .

بصورت ساده می توانیم بگوییم شبیه ساز نرم افزاری است که با استفاده از دیتاهای موجود ، شروع به تحلیل می کند و سعی میکند خط آینده را ترسیم کند . اما به کاربر اجازه می دهد که زاویه حرکت خط را تعیین نماید .

 

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next

نرم افزار دام سبک مدیران به طور ویژه برای بز و گوسفند تهیه شده و این امکان را فراهم نموده، کلیه عملیات ثبتی از جمله سیدرگذاری، تلقیح، زایش و دیگر عملیات برای بز و گوسفند را ثبت و به راحتی گله را کنترل و مدیریت نمود. علاوه ­براین، ثبت اطلاعات شجره ای و اصلاح ن‍ژادی و ترسیم نمودار شیر برای دام های سبک از جمله قابلیت های این نرم افزار است

۵/۵
اینجا کلیک کنید
Previous
Next

نرم افزار واسط شیردوش بوماتیک فاریا

۵/۵

نرم افزار مدیریت اطلاعات مدیران

۵/۵

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزار های مدیریت دامپروری