معرفی شرکت میکرون توزین

شرکت میکرو توزین

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

(برای یک دامدار،دام یعنی: تمام سرمایه)

جهان امروز ، جهان سرعت و دقت با کمترین زحمت و  بکار بردن ماشین هاست.

سود آوری اتفاقی نیست ، و گاهی از مسیر های ساده تری نسبت به آنچه که در ذهن شماست  بدست  می آید ، گاهی نیازمند کنار گذاشتن تجربه های قدیمی و دامن زدن به دریای امن تجربه های جدید است.

 در زمانه ای زندگی میکنیم که سرعت باور نکردنی رشد علم  و تکنولوژی هرروز خط بطلانی روی تمام روش های قدیمی و کهنه و میزند و برای پیشرفت از آدمها میخواهد تا سرعت خودشان را با سرعت دنیای مدرن تنظیم کنند درغیر اینصورت از صحنه ی رقابت ها حذف میشوند.

هوشمند‌تر و واکنش‌گرا کردن فعالیت ها و ابزار آلاتی که با آنها کار میکنیم ما را با جهانی که به سرعت در حال پیشرفت است هماهنگ کرده و لذت کار کردن را با سود حس شدنی ای عایدمان میکند ، تا با این روش سرعت عمل فعالیت ها بیشتر و ضریب خطا ها کم ترشود.

برای محاسبه ی بی غلط  جیره ی یک دام به چندین نفر فرد متخصص و دقیق نیاز است که اگر هرکدام مسئولیت خود را به درستی انجام نداده و یا مرتکب خطایی سهوی شوند اثرات جبران ناپذیری روی دام باقی خواهد ماند.

هزینه ی سرسام آور دستگاه های مخلوط کردن غذای دام بدون در نظر گرفتن تعمیر و یا عوض کردن قطعات به حدی است که جایی برای خطرات احتمالی و تراشیده شدن هزینه های اضافه تر باقی نمیگذارد.

پس دراینجا ضرورت وجود سیستمی مطرح میشود که نه تنها اجرای برنامه ی غذایی برای دام را برعهده بگیرد ، بلکه تعداد نفرات دخیل در اجرای برنامه را کاهش داده ، دسترسی ها خصوصا از راه دور را افزایش و خطاها را به صفر برساند.

دستگاهی که به ساده ترین شکل ممکن اداره شود و امکان بررسی سود دهی ها را برای برنامه ریزی آینده  فراهم کند.

با مشخص کردن سرمنشاء خطا از اتفاق افتادن مجدد آن خود داری کند.

مسیر پر از خطای جیره نویسی سنتی و تهیه خوراک برای گروه دامی هدف و نظارت و کنترل بر عملکرد صحیح کارگر و خطا های اجتناب ناپذیر این فرایند و همچنین پیچیده بودن چک کردن فرمول جیره نویسی با با سکول  انرژی و زمان از دست رفته ما را برآن کرد تا  جهت سهولت و کاهش خطا و مشکلات احتمالی  در شرکت میکرون توزین با مجموعه ای از دانشمندان و متخصصان پس از تلاش های شبانه روزی با ارائه ی روشی جدید اما مطمئن و کاربردی مسیرتازه وپربازده ای را خلق کنیم تا برای اولین بار در کشور افتخار خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان را داشته باشیم. از آنجایی که  برای یک دامدار ، دام یعنی تمام سرمایه و  سود بالا و هزینه ی کم مهم ترین دغدغه است ، شیوه ی سنتی و رایج از جمله کار کردن با جدول های احتیاجات قضائی دام  بسیار پرخطر و وقت گیر و غیر اصولی است حتی اگر در سیستم جیره نویسی از نیروهایی متخصص هم استفاده کنیم باز احتمال خطا در برخی از موارد وجود دارد و هرگونه تغییر و یا اشتباه در هریک از پارامترها منجر به کاهش سود آوری دام و ضرر خواهد شد.

 روش های سنتی فشار مالی بسیار زیادی را به دام دار و به دولت جهت یارانه وارد میکند و این روش ها ما را به نهاد های مصرفی خارج از کشور نیازمند میکند.

مابه جهت یافتن بهترین راه و بهینه سازی  و رسیدن به بیشترین سود راهکار نوینی ارائه دادیم.

آنچه که باعث سر بلندی ما در معرفی محصولمان شده است از ویژگی های منحصر به فردی از قبیل:

 

  • حذف شدن دغدغه ی زمان و مکان

حضور لحظه ای و همیشگی دکترجیره نویس برای انجام فعالیت های مربوطه یکی از مواردی بوده که در  فعالیت های دامداری ایجاد دغدغه و ناهماهنگی میکرده است ، اما به وسیله ی این دستگاه دکتر جیره نویس در هر لحظه و هرمکان میتواند روی فعالیت جیره نویسی نظارت و فعالیت داشته باشد.

و هر زمان بنا به شرایط میتواند تغییرات لازم را اعمال و دستورات جدید را در سیستم آپدیت کند.

با استفاده از این سیستم ، خوراک دام به ثبات میرسد و اشتباهات احتمالی در جیره ی دام ها که توسط نابلدی و یا خطاهای کارگران است با این وسیله  به صفر میرسد و این یعنی ذخیره کردن انرژی و هزینه…

 

  • گزارش لحظه به لحظه ی دستگاه به ما کمک میکند ارزیابی دقیق از فعالیت های انجام شده داشته باشیم.

 

  • نرم افزار مدیریت جیره که شامل نرم افزار تحت وب و نرم افزار موبایل برای استفاده آسان تر است.

 

در زمانه ی حاضر با زیاد شدن مشغله ها  مدیریت تمام اتفاقات از عهده ی ما خارج است و تصور اینکه بصورت هوشمند و با صفحه ی چند اینچی موبایل شما میتوانید کنترل امور را در دست بگیرید سخت اما شدنی است… اپلیکیشن به ما این امکان را میدهد که حتی درزمان عدم حضور بدون هیچ خطا و بدون صرف هزینه ی اضافه  امکان مدیریت جیره ها از راه دور را داشته باشید. و با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد شما وجود سرکارگر و دامپزشک و صاحب گاوداری را در یک اپلیکیشن خلاصه کنید  و در هرکجا که باشید بدون دغدغه میتوانید امورات مربوطه را انجام دهید.

 نمودار هایی تحلیلی که در دراز مدت امکان مقایسه ی روش ها و برنامه های پیاده شده را به شما نشان میدهد تا بصورت شخصی سازی شده بهترین برنامه ی ممکن را برای اینده ی دامداری خود ترسیم کنید.

میتوانید برای اداره ی امور از طریق اپلیکیش جانشین و کاربر تعیین کنید و سطح دسترسی افراد را خودتان کنترل کنید.

قابلیت منحصر به فرد دیگری که این دستگاه دارد نرم افزار تحت وب آن است که این نرم افزار نقش یک رابط جهت افزایش دقت و بالا بردن راندمان کاری بین جیره نویس با مدیرگله را ایفا میکند.

جیره نویس داده های اولیه را در آن وارد میکند و بعد سرور براساس داده هایی اولیه مثل تعداد هر راس و جیره ی هر راس ، جیره را محاسبه میکند.

و آنچه که باعث ارزش آفرینی این قابلیت میشود

 

  • امکان خروجی گرفتن و گزارشات شخصی سازی شده مثل : آنالیز خوراک دام ، تولید شیر ، بازدهی و عملکرد خروجی دام ، ماژول انبار داری ، محاسبه ی خوراک ، محاسبه ی قیمت خوراک و بسیاری از موارد دیگر است تا با آگاهی از آنها  بر فعالیت های دستگاه نظارت کامل داشته باشید.

 

  • نشان دهنده ی دام استار

از دیگر قابلیت هایی که باعث سهولت و سرعت انجام کار میشود ، نشان دهنده ی دام استار است این دستگاه روی تراکتور نصب شده و با نشان دادن وزن دقیق هرنهاده ای که در حال بارگیری آن هسیتم و انتقال گزارشات آن به سرور از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری میکند . و از همه مهم تر با نشان دادن اطلاعاتی که جیره نویس به دستگاه وارد کرده است مسیر تولید جیره را به کاربر نشان میدهد.

برای اندازه گیری شیب ، موقعیت مکانی ، کنترل دریچه ها به ماژول کنترل فیدر نصب میشود .

و کاربراز طریق نمایشگر بزرگ بیرونی اطلاعات مربوطه را مشاهده میکند.

تمایزی که این روش با روش های دیگر دارد در این است که براساس برنامه ریزی انجام شده هیچ غذای اضافه ای باقی نمی ماند . تمامی مراحل کنترل و ثبت خواهد شد .

ما حافظ سرمایه های شما هستیم…

 

امید و ایمان داریم که با اجرای ایده گامی بزرگ جهت تحقق تغییری بزرگ در صنعت دام داری بر میداریم،  درراستای آن  تحقیقات چندساله  و  نیاز شناسی دقیق در جامعه ی دام داران با هدف قراردادن گروه های مختلف صورت گرفت.شنیدن مشکلات مطرح شده از جانب آنها در میان نفرات و گروه های مختلف و متنوع و زیان ها و آسیب های جبران ناپذیر  وارد شده در اثر عدم وجود امکانات مناسب و به صرفه ی اقتصادی،و نتیجتا پایین آمدن راندمان تولید آنها باعث شکل گیری بخش های مختلف ایده براساس نیاز روز جامعه شد ، و نهایتا ازمون و خطاهای دقیق و علمی روی فاز اجرایی ایده انجام شد.

و نتایج آن در مدت زمانی طولانی مورد بحث و‌بررسی کارشناسان مربوطه قرار گرفت.

صفرتا صد این محصول با طرح ریزی یک نظام یک سیستم یکپارچه و داخلی  با هدف از بین بردن وابستگی به کالا های خارجی بومی سازی شده است و براساس استعداد و نیاز مناطق مختلف شکل گرفته است.

این محصول کمکی  به صنایع تولیدکننده قطعات و ابزار آلات داخلی است و محصول قابلیت هماهنگ سازی با سلیقه ی دیگر مناطق با هدف جهانی شدن محصولات ایرانی را دارد.

تلاش ما این بود با امکانات داخلی و کم ترین هزینه بیشترین بازدهی و سود رسانی را فراهم آوریم،آنچه که برای ما در اجرای  این طرح اولویت بوده است و  با تکیه بردانش نوین مهم ترین نیاز های موجود را با ساده ترین روش ها پاسخگو باشیم.

فعالیت های شرکت مبنی بر فعالیت های تحقیق و توسعه پیش میرود و باتوجه به اینکه نمونه ی قبلی در اجرای این ایده وجود نداشته است،مهندسان ما از طریق تجزیه و تحلیل اجزا و نشانه ها و بروز بودن دانش درحوزه ی فناوری سعی در ساخت یک نمونه ی از پیش ساخته نشده و جدید در این حوزه را داشتند ، محصول بصورت داخلی توسعه داده شده است واز مرحله ی آزمایش عبور کرده،در طراحی سیستم از هیچ نمونه ای الگو برداری نشده است و تسلط فنی مهندسان باعث ایجاد سیستمی مبنی بر تکنولوژی روز دنیا شده که کپی برداری از آن بسیار سخت و دشوار است.

 

شرکت میکرو توزین

شرکت میکرو توزین

 

 

بیشتر بخوانید

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری