این نرم افزار برای مراکزی که چندین شرکت تحت پوشش خود دارند و میخواهند اطلاعات این شرکتها را بصورت تجمیعی داشته باشند و امکان مقایسه و گزارش گیری روی کلیه شرکتهای تحت پوشش خود داشته باشند پیشنهاد میشود .
عملکرد کلی سیستم به اینصورت است که پس از تعریف شرکتهای تحت پوشش در مرحله اول اطلاعات هر شرکت بصورت پشتیبان باید در نرم افزار بازیابی شود و در مراحل بعدی با استفاده از نرم افزار ارسال اطلاعات ، اطلاعات ارسال شده توسط شرکتها دانلود و سپس از بخش دریافت اطلاعات امکان مشاهده تغییرات اطلاعات و تصمیم برای ثبت و یا عدم ثبت وجود دارد.
در نهایت ساخت بانک اطلاعات تجمیعی اطلاعات کلیه شرکتها را بصورت یکپارچه تجمیع می کند و امکان گزارش گیری و گزارش سازی فراهم می شود.
همچنین در این برنامه امکان ثبت اطلاعات بازدیدها و تغییرات سازمانی هر شرکت بصورت مجزا امکان پذیر می باشد.
امکانات برنامه :
۱- ثبت اطلاعات شرکتهای تحت پوشش
۲- امکان حذف و اصلاح اطلاعات ثبت شده برای شرکتها
۳- بازیابی اطلاعات شرکت انتخابی
۴- دانلود اطلاعات ارسال شده توسط هر شرکت
۵- اضافه کردن اطلاعات دانلود شده به اطلاعات قبلی
۶- ثبت تغییرات سازمانی هر شرکت و امکان اضافه کردن فایل پیوست برای هر ثبت
۷- ثبت بازدیدهای هر شرکت و امکان اضافه کردن فایل پیوست برای هر ثبت
۸- ساخت بانک اطلاعات تجمیعی برای اطلاعات جدید اضافه شده
۹- امکان تعریف کاربران و تعیین سطوح دسترسی برای هر کاربر