آموزشهای مدیران ، دارای کد گردید

آموزش نرم افزار تخصصي دامپروري و كشاورزي مديران

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

آموزشهای مدیران ، دارای کد گردید

 

مرکز ملّی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران ، به “آموزش نرم افزار تخصصی دامپروری و کشاورزی مدیران” کد خدمت بین المللی ارائه نمود.

شرکت دانش بنیان مدیران تحلیلگر سپاهان از این پس می تواند با ۲۳۳۰۰۰۰۵۵۸۲۰۰  خدمات آموزشی خود را گروه آموزش نرم افزار تخصصی و زیر گروه خدمات آموزش حوزه فنی مهندسی صنایع خاص می باشد به مشتریان ارائه نماید

این کد همچنین در سایت بین المللی GS1  قابل ردیابی می باشد.

GS1 یک انجمن بین‌المللی سازمان غیرانتفاعی است که به توسعه و حفاظت از استانداردهای جهانی مرتبط با ارتباطات تجاری می‌پردازد. شناخته شده‌ترین این استانداردها بارکد است، نمادی که بر روی محصولات چاپ شده که اسکن شدن به صورت الکترونیکی را دارد.. GS1 دارای ۱۱۲ سازمان عضو محلی و ۱٫۵ میلیون شرکت مصرف‌کننده است.

استانداردهای GS1 در ۲۵ بخش به منظور بهبود کارایی، ایمنی وشفافیت زنجیره‌های تأمین در بسترهای فیزیکی و دیجیتالی طراحی شده‌اند. این استانداردها یک زبان تجاری را ایجاد کرده‌اند که اطلاعات مهم و کلیدی مربوط به محصولات، مکان‌ها، دارایی‌ها و موارد دیگر را شناسایی، ضبط، و به اشتراک می‌گذارد.

 

مرکز ملّی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در سال ۱۳۷۴ توسط مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی تأسیس گردید و به عنوان عضو رسمی سازمان GS1 بین‌الملل و نماینده این سازمان در ایران پذیرفته شد.

آموزش نرم افزار تخصصی دامپروری و کشاورزی مدیران

بیشتر بخوانید

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری