دوره ۳ روزه بررسی نرم افزارهای فرانگر و رایان به پایان رسید

دوره فرانگر و رایان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

دوره ۳ روزه بررسی نرم افزارهای فرانگر و رایان به پایان رسید

 

دوره ۳ روزه بررسی نرم افزارهای فرانگر و رایان در تهران در هلدینگ فردوس پارس ( بنیاد مستضعفان ) و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به پایان رسید

در روز اول ، که با حضور مقامات بلندپایه این هلدینگ ، جناب مهندس رجایی مدیریت محترم هلدینگ دامپروری ، جناب صفوی ، عضو هیات مدیره و جناب دکتر خبازان مدیر تولید این هلدینگ برگزار گردید ، نتایج پروژه فرانگر بعد ۳ سال فعالیت ارائه گردید.

در این جلسه جناب مهندس رجایی ، ضمن یادآوری شرایط ایران و منطقه ، بر استفاده از تکنولوژی در سالیان آتی ، تاکید کردند .

همچنین در این جلسه مهندس وکیلی نقشه راه آتی نرم افزار را ارائه و ضمن تاکید بر اهداف هلدینگ ، استفاده از IoT را یکی از ۳ محور اصلی توسعه فرانگر قید نمود.

 

دوره فرانگر و رایان

 

همچنین در این جلسه کتابچه راهنمای فرانگر نیز ارائه گردید

 

در روز دوم ، و در و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مباحث اجرا شده و نحوه تبادل دیتا ، خطایابی و مشاهده نتایج با سیستم فرانگر بررسی و ارائه گردید .

در این جلسه نیز نمایندگان شرکتها در جریان دستورالعملهای اجرایی قرار گرفتند و دکتر خبازان بر الزام اجرای این سیستم از سال ۱۴۰۳ تاکید نمود

در این جلسه رفرنس این نرم افزار به صورت آنلاین و در جهت آشنایی استفاده کننده گان در اخیارشان قرار گرفت

 

دوره فرانگر و رایان

دوره فرانگر و رایان

 

در روز سوم ضمن بررسی نرم افزار رایان در خصوص شبیه سازی سال آینده دامداری های تحت پوشش ، جناب دکتر خبازان و دیگر تیم تولید در خصوص تغییر سیاستهای بنیاد مستضعفان در بودجه سال بعد توضیحات جامع و کاملی ارائه نمودند .

نکته حائز اهمیت در این جلسه میزان خطای شبیه ساز رایان در سال ۱۴۰۱ بود که طبق محاسبات انجام شده ، به ۰.۷۵ درصد رسیده بود ( کمتر از ۱ درصد) و دقت و توانایی این نرم افزار در محاسبات آینده مورد تقدیر قرار گرفت .

همچنین جناب دکتر یوسفی ، ریاست محترم برنامه و بودجه هلدینگ با ارائه گزارش جامع ۱۴۰۱ و ۷ ماهه ۱۴۰۲ از نتایج عالی در زمینه بهره گیری از دیتای دامپروری های تحت پوشش در این هلدینگ تقدیر نمودند.

 

دوره فرانگر و رایان

 

بیشتر بخوانید

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری