شرکت مدیران در جمع شرکتهای دانش بنیان کشاورزی و دامپروری اصفهان

شرکت دانش بنیان کشاورزی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

 

شرکت مدیران در جمع شرکتهای دانش بنیان کشاورزی و دامپروری اصفهان

 

در جلسه مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و معاونت طرح‌ریزی قرارگاه تحول،نوآوری و پیشرفت وزارت جهادکشاورزی و شرکتهای عضو انجمن دانش‌بنیان اصفهان ، هریک از شرکتها به ارائه دست آوردهای تخصصی خود پرداخته و نظر خود را در مورد راهکارها و نیازهای خود عنوان نمودند .

محمدهادی اسلامی ( معاونت محترم قرارگاه )در این جلسه عنوان کردند: برخی از مشکلات موجود در زمینه شرکت‌های دانش بنیان مربوط به موضوعات فرابخشی می باشد و قرارگاه تمامی توان خود را برای جلب پشتیبانی قانونی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه از رونمایی پلتفرم جامع کشاورزی دانش بنیان ظرف یک تا سه ماه آینده خبرداد و بر ضرورت همکاری بخش خصوصی از کشاورز تا نخبگان حوزه کشاورزی برای اجرایی شدن این پلتفرم هوشمند جامع تاکید کرد.

در این جلسه ، محمد وکیلی ، به عنوان نماینده شرکت مدیران ، به ضعف آمار و اطلاعات جامع در حوزه محصولات کشاورزی و دامی اشاره نمود .وی همچنین در خصوص تولیدات این شرکت در جهت جمع آوری اطلاعات دام سبک ، گاو شیری ، پرواربندی و گاومیش توضیحات مختلفی را ارائه و زمانبدی این شرکت در خصوص نرم افزارهای جدید را به اطلاع حضار رسانید

 

لینک اخبار تکمیلی

https://www.eccim.com/News/5332/

https://eccim.com/News/5331/

 

شرکت دانش بنیان کشاورزی

 

 

بیشتر بخوانید

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری