نرم افزار شبیه ساز گله گاو شیری رایان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

این پروژه با همکاری هلدینگ بنیاد مستضعفان در پاییز ۱۳۹۹ آغاز گردید و در پایان سال ۱۳۹۹ مورد استفاده تمامی واحد های گاو شیری این هلدینگ در سراسر ایران قرار گرفت .

این نرم افزار در دنیا مشابه ندارد و با افتخار اعلام می کنیم ؛ برای اولین بار است که این نرم افزار به این صنعت هدیه می گردد .

کاریرد این نرم افزار در شبیه سازی وضعیت گاوداری مورد نظر ، در سال های آینده  بدون محدودیت زمان و قدرت اصلی آن در خلق گله واقعی با توجه به اطلاعات موجود و یا استفاده از پیش فرضهای استاندارد ، برای شبیه سازی یک گله از صفر می باشد.

 

این شبیه ساز قدرت دارد علاوه بر اجرای کلیه عملیات تولید مثلی ، نتایج حاصل از زایش ها را بصورت یک دام واقعی ایجاد و حتی برای این دامهای مجازی عملیات تولید مثلی را تداوم دهد .

این نرم افزار برای محاسبات خود ۶۴۱ پارامتر را ، با توجه به دیتاهای عملکردی گله ، بصورت اتوماتیک مقدار دهی می کند و مدیران یک گاوداری می توانند جهت خود را با تغیر این دیتاها ، پیش بینی نمایند.

میزان دقت این نرم افزار پس از ۷۰۰ بار تست حدود ۹۶ درصد می باشد و برای بازه ۱۰ سال آینده ، با توجه به دیتاهای موجود تست شده است .

 

اگر شما جزو مشتریان عزیز شرکت مدیران هستید ، میتوانید با هماهنگی ، یکبار به صورت رایگان از این نرم افزار برای شبیه سازی گله خود استفاده نمایید .

برای ارسال پشتیبان نرم افزار مدیران از این لینک استفاده نمایید

https://forms.gle/vrcw2VZQrvAAmjwP8

بیشتر بخوانید

مدیریت را با مدیران تجربه کنید

پیشرو در نرم افزارهای مدیریت دامپروری